[ LUGOS ] In-dial za linux

Mirjan Svagelj sodmsvag na guest.arnes.si
Sob Maj 17 15:59:03 CEST 1997

no, uspelo mi ga je zagnati (wupi), ampak spet en prob:
ko ga zazenem na prvem(ext) modemu z komando:
/usr/local/sbin/mgetty -a -n 3 -x 3 ttyS1
mi stvar dela, ampak ko hocem zaganjati prek drugega modema(int)
pa stvar ne dela, no sploh se ne da v ozadje - exitira, aja, prek drugega
modema zaganjam s /usr/local/sbin/mgetty -a -n 3 -x 3 ttyS3
(nisem dodal nicesar v /etc/inittab - tako da zaganjam stvar rocno)
like, kje je prob ?

[ Vini, vidi, Linux!          | Name: Mirjan Svagelj                  ]
[-----------------------------| E-Mail: Mirjan.Svagelj na guest.arnes.si ]
[ Sex, Drugs & Linux Rules    | IRC nick(EFnet): Tumpek on #prekmurje ]

Dodatne informacije o seznamu Starilist