[ LUGOS ] DEBATA O MUDih NAJ GRE PRIVAT

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Sob Maj 17 12:46:57 CEST 1997

On Fri, 16 May 1997, Metod Kozelj wrote:

>                                           ^^^^^
>      in tudi pod lynx-om (najbrz si to mislil).

Tocno, mislil sem lynx. Sploh ne vem, kako mi je uspelo ustvariti tak
zmazek. Kolikor mi seze spomin nazaj do pisanje ene izmed mnogih besed
enih 15 mailov nazaj, sem se pri tisti besedi nekajkrat zmotil, nekaj
brisal, popravljal, na koncu pa je vseeno ostala neumnost. :)

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist