[ LUGOS ] Ideja

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Tor Maj 20 10:58:47 CEST 1997

Zdravo --

> zdaj ne dolgo me je en prijatelj prosil LiNUX-a, in sem mu po volji
> ustregel. Ampak, kot vemo, ne ve vsak slovenec anglesko(sram nas bilo)
> in tako je temu prijatelju bilo zelo hudo glede angleskih HOW-TOjev,
> zatorej bi bilo zelo lepo, da bi manjse grupe, zecele z generalnim
> prevajanjem angleskih HOW-TOjev in FAQjev.

Skromni zacetki v tej smeri obstajajo, zaenkrat pa smo ostali pri nekje do
tretjine prevedenem Installation-HOWTO in celem Info-SHEET. Predlogi za
vrsti red prevajanja HOWTO?

Mimogrede: napravil bi rad seznam bibliografije -- vsega, kar se je pri
nas pisalo o Linuxu. Clanki v revijah, diplomske naloge, seminarji,
skratka vse. Ce vsak lahko napise, kaj je doslej sam napisal, bo po
mojem slo hitro.

> Aja, se nekaj glede slovenscine, meni je zelo tezko "dekodirati"
> kaksne ljublanske znake, sicer jih vem, ali kako bi se vi(ne prekmurci)
> pocutili ce bi jaz zacel pisati v prekmurscini ? :) like,
> eto zadnjic san si zinstalejro linuxa, pa ce vrvate ali nej zacuddo dela

Sum won tolled me wee wood knot knead two learn how too spell because
computers wood dew it four us.  Eye disagree.  Dew ewe?

Lep pozdrav, Primoz

--
Primoz Peterlin          email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Institut za biofiziko MF, Lipiceva 2, SLO-1105 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist