[ LUGOS ] Ideja

Mirjan Svagelj sodmsvag na guest.arnes.si
Pon Maj 19 21:05:40 CEST 1997

Hi!

No, naj vam nekaj povem,
zdaj ne dolgo me je en prijatelj prosil LiNUX-a, in sem mu po volji
ustregel. Ampak, kot vemo, ne ve vsak slovenec anglesko(sram nas bilo)
in tako je temu prijatelju bilo zelo hudo glede angleskih HOW-TOjev,
zatorej bi bilo zelo lepo, da bi manjse grupe, zecele z generalnim
prevajanjem angleskih HOW-TOjev in FAQjev.

Kaj pravite ?

P.S.
Aja, se nekaj glede slovenscine, meni je zelo tezko "dekodirati"
kaksne ljublanske znake, sicer jih vem, ali kako bi se vi(ne prekmurci)
pocutili ce bi jaz zacel pisati v prekmurscini ? :) like,
eto zadnjic san si zinstalejro linuxa, pa ce vrvate ali nej zacuddo dela

[ Vini, vidi, Linux!          | Name: Mirjan Svagelj                  ]
[-----------------------------| E-Mail: Mirjan.Svagelj na guest.arnes.si ]
[ Sex, Drugs & Linux Rules    | IRC nick(EFnet): Tumpek on #prekmurje ]

Dodatne informacije o seznamu Starilist