[ Offtopic ] Sleng na mailing listi (Was: Re: [ LUGOS ] Ideja)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 19 22:02:37 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 19 May 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> Aja, se nekaj glede slovenscine, meni je zelo tezko "dekodirati"
> kaksne ljublanske znake, sicer jih vem, ali kako bi se vi(ne prekmurci)
> pocutili ce bi jaz zacel pisati v prekmurscini ? :) like,
> eto zadnjic san si zinstalejro linuxa, pa ce vrvate ali nej zacuddo dela

Eh, koncno je nekomu prekipelo. Jaz osebno sem sicer Ljubljancan, ampak
tudi tezko gledam pisani sleng. Pa ne samo ljubljanski (ki ga sicer
se kar dobro dekodiram) in tudi ne samo tukaj, pac pa kjerkoli (recimo
v usenet novicah). Prosim, fantje (in punce (ali sem naiven ko upam, da je
katera zraven?)), pisimo tako, da nas bo lahko razumelo vsaj tistih nekaj
desettisoc (ehmmm ... kaj hocem, danes sem nekoliko optimisticno
razpolozen :) uporabnikov, ki berejo nase veleumne prispevke.
Ce nas ze ostali ne, ker govorimo neko njim nerazumljivo latovscino v
stilu "najprej 'cp /dev/zero /dev/null', potem pa 'rm -rf /', jasno kot
superuser".

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist