[ LUGOS ] About USR in P'n'P

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 26 23:28:56 CEST 1997

On Mon, 26 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> Sam si kriv, da imas modem in Sound Card na istem interruptu (v tem miselnem
> experimentu). Jst bi to mau boljse naredu in s setserialom nastavil modem na
> en
> prost IRQ. Na primer IRQ11 ali pa kateri koli drug, ki ni v stalni uporabi.
Ma ne filozofiraj... Iz tega kar si ti prej povedal, je bilo tako slisati,
da kr imas linux je to cisto vseeno kako nastavis...Zato sem ti tudi
povedal tak primer...

> Le zakaj bi hotel to narediti. Moj printer uporablja polling driver in ne
> rabi interrupta :-)
Spet filozofiras...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist