[ LUGOS ] About USR in P'n'P

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Maj 27 00:01:27 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 26 May 1997, David Klasinc wrote:

> Ma ne filozofiraj... Iz tega kar si ti prej povedal, je bilo tako slisati,
> da kr imas linux je to cisto vseeno kako nastavis...Zato sem ti tudi
> povedal tak primer...

Ah dajta no, Linus ni kriv, da je Linux zacel pisat na taksem 'piece of
shit' hardveru kot so to IBM PC-kompatibilci (ki v osnovi ne znajo delit
interruptov na ISA busu, ker so edge-sensitive in ne level-sensitive;
pravzaprav Linux bi ze znal deliti take interrupte, ampak HW bi se med
sabo poklal, pozgal in unicil). Ze na EISA busih, se posebej pa na PCI pa
se interrupte da sharat in je tale vajina debata torej malo za lase
privlecena. Fanta, a se nimata PCI modemov pa PCI glasbenih kartic?

Ts, ts, ts ....

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist