[ LUGOS ] About USR in P'n'P

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Pon Maj 26 22:44:27 CEST 1997

	Hi!

>  No potem pa povej, kaj nardis v tem primeru: SoundCard je na IRQ5 in ti
> veselo igra terminator.wav v xplayerju (ne me sprasevat, kje se da dobit
> xplayer, ker sem si ga zdaj izmislisl *grin*)  In potem se ti odlocis, da
> bi rad malo pobrowsal www.lugos.s in z setserial imas modem nastavljen na
> /dev/cua2 ki je na IRQ5... In potem plop... Zanima me kaj se zgodi...

Sam si kriv, da imas modem in Sound Card na istem interruptu (v tem miselnem
experimentu). Jst bi to mau boljse naredu in s setserialom nastavil modem na
en
prost IRQ. Na primer IRQ11 ali pa kateri koli drug, ki ni v stalni uporabi.

> Mnjah... Potem pa takoj resetiraj svoj racunalnik, pojdi v bios in nastavi
> lp na ECP mode  IRQ 5 DMA 0, pa povej ce ti je uspelo... Aja ce nimas
> pentium mamaboarda, potem se ne trudi, ker tega verjetno ni v biosu...

Le zakaj bi hotel to narediti. Moj printer uporablja polling driver in ne
rabi interrupta :-)

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist