[ LUGOS ] prenovljen WWW.LUGOS.Si

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Maj 26 18:24:48 CEST 1997

Hoj

Danes sem posvetil svoj dan nasim www stranem, ker me je ze mocno pekla
vest ... Skratka okvirno strani stojijo. Preden se spet spravim preurejat
vse bi zelel da mi sporocite napake, nove linke in dodatke katere mislite
da moram objaviti.

Se zmeraj imam v mislim Alesevo sporocilo in premisljujem o tistem, tako
da mi ni treba se enkrat pisati.

Gor sem dal tudi zapisnik zadnjega sestanka (koncno, ne? :) Hvala Marku in
mojem Sony-ju. :>

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist