[ LUGOS ] LINUX PNP

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Maj 20 10:30:49 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 19 May 1997, Andrej Presern wrote:

> Hm. Ko si ravno omenil. Pocasi se spravljam nabavit kaksno audio
> kartico, vendar ne bi rad za to zapravil x0k sit, ker se mi zdi
> to odlocno prevec, da mi bo racunalnik vsake toliko casa malo
> zapiskal. Ali so z linuxom kake tezave glede audio kartic oz.
> kako izbircen je glede tega? Ali ce vprasam drugace (bolje):
> katero kartico bi mi priporocil(i)? (pod 'kake tezave' mislim
> nekako na 'ne bo se mi treba zatekati k obrednim plesom in molitvam
> vsakic, ko bom startal masino':)

Moj klon SoundBlastra 16 za priblizno 7kSIT mi dela kar zadovoljivo, pod
Linuxom pa je podprt zelo dobro. Aja, ker je cip Vibra (ki je malo
oskubljena verzija), mi ne delajo kotrole tona (basi, visoki toni), pa
kadar digitaliziram zvok z 'line in' vhoda, mi precej zadusi visoke tone.
Ampak kot malo boljsi beeper je pa cisto vredu. Pa se to: kartica sicer
zna biti tudi PNP, ampak sem tisti shit izklopil. Osnovne nastavitve (IRQ,
DMA, IO porte) pa itak driver nastavi (kar tudi Linux zna).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist