[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Tor Maj 20 10:25:06 CEST 1997

On Tue, 20 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> PS: Knjiga Linux Bible je po mojem cisto zgresena. Govoriti bi morala namrec o zacetkih Linux-a, njegovih vzponih in padcih :) Vsebovati bi morala taksne in drugacne zgodbe (anekdote) o Linux-u (taka knjiga bi pa seveda bila za branje na WC-ju:)...MATR, KWA JEST TO SPLOH PISEM...PISMO SM JEST EN BEDAK, TLE KR NEKI PISEM...CIST SM ZGRESU POINT SUBJECT-A...SUX, JEST GREM SPAT...

 Knjiga ni cisto nic zgresena... Mogoce je zgresen naslov... ;> hehe...
Sicer pa vzponi in padci?! Meni linux ni se nikoli 'padel' ce ne stejem
tistih polomlenih CD skatel... Dela zadeva brez problema... razen kar
hardware crkuje.. ;>

 BTW: Tukaj bi morali prepovedat vse windoze mailerje in vse ki
uporabljajo kakrsen koli ISO nabor znakov, ker pine dela cudeze iz tega...
Hm, Blayo kateri mailer je to? ker je tko cudn, da meni pine ne dela vec
line wrappinga... *creepy*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist