[ LUGOS ] [ Offtopic ] Branje dokumentacije

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Maj 20 10:40:59 CEST 1997

Howdy!

Ne morem si kaj, da ne bi se malo diskutiral (upam, da Jack ne bo prevec
hud :-).

On Tue, 20 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Hja, se strinjam. Samo poglej...ti dokumenti so v bistvu nekaksna
> navodila, ki jih beres sproti, ko nekaj pocnes, se pravi WC odpade :)
> Predstavljaj si da na WC-ju beres nek kuharski recept, in ko si obrises
> rit, potegnes vodo in prides nazaj v kuhinjo, nimas pojma koliko moke in
> jajc potrebujes (pozabis:).

No, ze mogoce. Ampak takole, z leti, sem ugotovil, da pomaga tudi branje
dokumentacije kar tako kot poezijo, na WC. Povprecno vsaj enkrat mesecno
se mi zgodi, da ko na WC berem dokumentacijo, najdem resitev kaksnega
problema. No, tisti problem sem ponavadi resil ze prej, ampak bolj
nerodno, okoli ovinka. In jasno, ko sem reseval tisit problem, nisem vedel
v kateri FM moram pogledat.

Se pravi, tudi ce nimam namena preci peciva, se spravim brat kuharsko
knjigo in morda najdem notri kaksen dober namig (recimo pravilo, kako je
treba vzhajati kvaseno testo za jabolcni zavitek :-).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist