[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Maj 20 02:44:44 CEST 1997

Yo!

----------
> From: Metod Kozelj <metod.kozelj na rzs-hm.si>
> To: lugos-list <lugos-list na lugos.si>
> Subject: Re: [ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU
> Date: ponedeljek, 19. maj 1997 22:12
>
> Tudi sicer se strinjam z Bostjanom o tem, da je branje papirne knjige
> komfort, ki si ga clovek pac mora privosciti. Si predstavljas, da beres
> recimo 'Kernel Hacker's guide' na WC(*), pa ti 'nosilec' pade v skoljko?
> Ce si bral papirnat izvod, si unicil kaksnih 5kSIT, ce pa si bral z
> zaslona svojega najnovejsega supersonicnega notebooka, si unicil 5kUSD.
> [...]
Hja, se strinjam. Samo poglej...ti dokumenti so v bistvu nekaksna 997/22navodila, ki jih beres sproti, ko nekaj pocnes, se pravi WC odpade :) Predstavljaj si da na WC-ju beres nek kuharski recept, in ko si obrises rit, potegnes vodo in prides nazaj v kuhinjo, nimas pojma koliko moke in jajc potrebujes (pozabis:).

Druga zgodba bi bila, ce bi bila ta knjiga "Linux poezije", tako lahko vzames na WC, morje, v hribe. Nic nimam sicer proti branju Linux Biblije na WC-ju, samo pomaga ti pa prav nic, ker jo bos moral slej kot prej zopet odpreti na isti strani in to pred monitorjem :)

PS: Knjiga Linux Bible je po mojem cisto zgresena. Govoriti bi morala namrec o zacetkih Linux-a, njegovih vzponih in padcih :) Vsebovati bi morala taksne in drugacne zgodbe (anekdote) o Linux-u (taka knjiga bi pa seveda bila za branje na WC-ju:)...MATR, KWA JEST TO SPLOH PISEM...PISMO SM JEST EN BEDAK, TLE KR NEKI PISEM...CIST SM ZGRESU POINT SUBJECT-A...SUX, JEST GREM SPAT...

Brez zamere:)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist