[ LUGOS ] Re: Popclient

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Maj 22 13:33:06 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Sicer bi pa tko al pa tko uporabljal fetchmail, samo slo mi je za to, da
> na masini laufa en daemon manj (sendmail v mojem primeru).

Dvomim, da je to prava pot. Prej ali slej bos najbrz naletel na razne
porbleme samo zaradi tega, ker na masini ne tece noben MTA. Dandanes se ze
toliko aplikacij zanasa na to, da kar ne delajo vec ali pa delajo vsaj
narobe, ce tega ne najdejo na masini. Nekaj podobnega, ceprav ne tako
hudo, se zgodi, ce ni nikjer nobenega dostopnega name serverja.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist