[ LUGOS ] Re: Popclient

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 05:05:07 CEST 1997

Yo!

On Wed, 21 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> To ni problem popclienta ali fetchmaila. najbrz mas narobe skonfiguriran mail
> delivery agent, karkoli ze je. Moja verzija popclienta je 3.05.

Kar se tice delivery agenta nima veze s tem. Zdaj sem pobral 3.2 in dela
super. Ocitno je bila 3.0b4 res broken pa se SMTP loopback deliver-ja ni
podpirala (tvoja ga verjetno ze...a ti mogoce sendmail laufa kot SMTP
daemon). No 3.2 ze podpira SMTP loopback deliver (verjetno ga tudi tvoja
in tut predvidevam da uporabljas to varianto) in deluje vse na istem
principu kot fetchmail. Imas pa se vedno moznost da pobiras mail in ga
direktno kopiras v /var/spool/mail/<username>, to pa dosezes z opcijo -o
(zadevo sem sprobal in deluje se vedno tako kot 3.0b4 samo da ni vec bug-a
ki mi je zraven usakega sporocila pripel se eno prazno).

Sicer bi pa tko al pa tko uporabljal fetchmail, samo slo mi je za to, da
na masini laufa en daemon manj (sendmail v mojem primeru).

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist