[ LUGOS ] APM

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Sre Maj 21 22:06:27 CEST 1997

	hi!

> Kako je s podporo za "Green" monitorje pod Linuxom? V kernelu je sicer neka
> opcija za APM, vendar pride v postev samo za izklapljanje baterije pri
> prenosnikih (ce sem prav razumel).

Green monitorje brez tezav podpira tut XFree. Se prevec dobro. Samo v section
'device' daj opcijo "power_saver". Na primer:

Section "Device"
   Identifier      "Primary Card"
   VendorName      "ATI"
   BoardName       "ATI Graphics Pro Turbo 1600"
   Option          "power_saver"
EndSection

Obstajajo se dodatne opcije s katerimi poves kako dolgi naj bodo intervali
preden se zatemni zaslon, preden se vgasne katodna cev, itd.

Pri meni dela power saver tut ce zakomentiram "power_saver" opcijo. Grrr. To je
slabo zato, ker se mi skupaj s katodno cevjo vgasnejo se zvocniki, kar ni ravno
prijetno, ce uporabljas racunalnik kot CD player.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist