[ LUGOS ] Baza podatkov

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Čet Maj 29 06:56:42 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, Timotej Ecimovic wrote:

> Prejsnji teden sem tvoril nekaj takega.
> Brez daemonov in cesarkoli.
> Baza prijavljenih ljudi na eno konferenco v glupem brute-force formatu.
> Polni se iz ene cgi skripte, napisane v bashu, queryja se pa iz tcl-skript.
> Pol mas pa lahko tcl CGI skripto, ki daje zadevo na WWW ali pa tcl-skripto,
> ki s tem futra word-procesor za adrese poloznic (pri zalostni predpostavki,
> da bi kdo prej naredil word-procesor, ki bi imel kaksne input sockete na katerih
> bi cakal na adrese za na poloznice).
> Quick'n'dirty in ne bi priporocal za OGROMNE baze, ampak za nekaj sto elementov
> [...]

Ja. Vsakj pogledal in sprobal bi jo, ker sem vceraj zbrisal se tisti
proggie, ki mi je bil vsaj priblizno vsec ker je lame. ;)
Uhh. No mogoce bi bil to eden izmed projektov nasega drustva.. ?
Dajmo vsi ki ste bolj doma v tlc-u ali kjerkoli drugje, javite se cicu in
dajmo to razvijati naprej. Jaz osebno vam povem da je po tem ful
povprasevanja ker bi n ljudi zelelo imeti tako bazo in i/o na web... pa se
jim ne da zafrkavat z ogromnimi paketi ala qddb ali mysql...

Cic. Mi lahko zadevo ftpjnes na ftp.lugos.si/incoming ali attachnes v
direkt mail.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist