[ LUGOS ] DELOVNE SKUPINE

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Sre Maj 28 16:51:41 CEST 1997

> No recimo en predlog za delovno skupino programerjev bi bilo sproducirati
> en dbase sw ki bi bil easy (dbase III+ interface recimo) in bi imel en
> daemon preko katerega bi posiljal odgovore iz baze.. ..na recimo WWW ...
>
> Obstaja ze nekaj takih stvari, venda so vse izredno zajebane. Danes sem
> pol dneva brskal za kako cool bazico in edino kar mi je bilo skoraj vsec
> je SS-file, ki pa je omojen in ne zna nic in-out dajat.. pa se shareware
> je :(
>
> Ce ima kdo drugacne izkusnje se seveda lahko tudi motim, bi bil pa vesel
> [...]
Prejsnji teden sem tvoril nekaj takega.
Brez daemonov in cesarkoli.
Baza prijavljenih ljudi na eno konferenco v glupem brute-force formatu.
Polni se iz ene cgi skripte, napisane v bashu, queryja se pa iz tcl-skript.
Pol mas pa lahko tcl CGI skripto, ki daje zadevo na WWW ali pa tcl-skripto,
ki s tem futra word-procesor za adrese poloznic (pri zalostni predpostavki,
da bi kdo prej naredil word-procesor, ki bi imel kaksne input sockete na katerih
bi cakal na adrese za na poloznice).

Quick'n'dirty in ne bi priporocal za OGROMNE baze, ampak za nekaj sto elementov
v bazi je tut v redu, ce je WWW server masina vsaj priblizno hitra.
(Sort celo ni bubblesort(), ampak quicksort()! :)
Ce rabis, povej, ne pa prevec pricakovati. Ko bom napisal CGI knjiznico za
Tcl (za parsanje tistih blesavih CGI parametrov), bom tudi polnenje baze
naredil iz tclja, tako da bo pure tcl zadeva.

A kdo ve, ce ze obstaja kaksen modul ali source knjiznica za tcl, ki zna
parsati CGI parametre?

Cic, ki je mislil, da bo koncno zacel na veliko uporabljati perl, ko se je
lotil teh CGIjev, pa je na koncu pogruntal, da mu tcl in bash cisto zadoscata.

Dodatne informacije o seznamu Starilist