[ LUGOS ] DELOVNE SKUPINE

Zarko Mocnik zarko.mocnik na dem.si
Čet Maj 29 07:00:56 CEST 1997

>Obstaja ze nekaj takih stvari, venda so vse izredno zajebane. Danes sem
>pol dneva brskal za kako cool bazico in edino kar mi je bilo skoraj vsec
>je SS-file, ki pa je omojen in ne zna nic in-out dajat.. pa se shareware
>je :(
>
>Ce ima kdo drugacne izkusnje se seveda lahko tudi motim, bi bil pa vesel
>napotkov & navodil :) Skratka recimo naredili bazo clanov LUGOSa, po
>kateri bi lahko brskal prek Weba... ? In poslal tiskat osnovne podatke
>za poloznice recimo ;)

Za take zadeve intenzivno uporabljam mysql (http://www.tcx.se) v navezi
s php (http://www.vex.net/php). Baza ponuja ravno prav SQL, razvrscanje
po pravilih slovenske abecede, ce je potrebno in vec kot dober user
support. PHP pa je skriptni jezik za kreiranje WWW strani, ki med drugim
podpira tudi mysql. S to navezo sem naredil ze kar nekaj resnejsih web
orientiranih aplikacij.

mysql ima knjiznice za uporabo iz c, phyton in perl. Tudi JDBC in ODBC
(za najbolj vztrajne :-> ) gonilnika sta na voljo.

--
Zarko Mocnik                                         zarko.mocnik na dem.si
Dravske elektrarne Maribor

Dodatne informacije o seznamu Starilist