[ LUGOS ] DISCUSSION

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Maj 21 15:59:31 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Jaka Mele wrote:

> He :) Mene je tudi 5 disket malo v nos sunilo.. Sicer pa sem bil prijetno
> presenecen nad Calderinim COLom. Zares super. Boota iz CDja, lepo gre vse
> skoz. Za netehnicnega userja, ki bi rad stabilen sistem je enkratna
> resitev.
>
> Sicer pa je bil www.lugos.si instaliran pred skoraj dvema letoma iz
> slackware 2.3 ... Od takrat pa se samo se updata knjiznice in binarije...
> Stvar dela :) Rekordni uptime sem imel nekaj cez 4 mesece, pa se takrat
> sem moral rebootat ker sem RAM dodal :)
>
>        						bye, Jack

A ni nihce nikoli probal nemskih distribucij !?!

Pubeci, kje zivite. SuSe linux je bil kar lepo skupaj napravljen ze ko se
o RedHatu, Debianu ali Calderi ni bilo slisati.

Evropske specifike so v evropskih distribucijah tudi boljse resene.
Dajte malo probat se kaj drugega in si ustvarit malo sirse mnenje.

Sicer se pa tako ali tako ve, da je COL najbol super in sploh in oh :)),
sedaj pa bo tako prisla se COL-Lite, ki bo zastonj, da se bodo tudi
skrtaci lahko bolj udobno posvetili Linuxu :=

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist