[ LUGOS ] DISCUSSION

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Maj 21 15:20:23 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 21 May 1997, Jaka Mele wrote:

> Sicer pa je bil www.lugos.si instaliran pred skoraj dvema letoma iz
> slackware 2.3 ... Od takrat pa se samo se updata knjiznice in binarije...
> Stvar dela :) Rekordni uptime sem imel nekaj cez 4 mesece, pa se takrat
> sem moral rebootat ker sem RAM dodal :)

Oh, saj tudi mene moj slackware 3.0 izpred enega leta v glavnem ne moti.
Ampak s knjiznicami (in njih nadgradnjami) je kriz. Meni se kar nekaj
aplikacij, ki tecejo z Motifom, sesuje. Recimo StarOffice 3.1beta2. Tako
MetroLink kot StarOffice suppoert so rekli, da najbrz zaradi starih
knjiznic.

Se mi ne da vse solate upgradat po kosih (lib* la ld.so pa make pa ....),
si bom raje vso stvar na novo instaliral. Sploh sem si pa dokupil se en
disk (4G) in si bom sedaj FS malo reorganiziral.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist