[ LUGOS ] DISCUSSION

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Maj 21 15:08:55 CEST 1997

> This gives three of us :-)

Four! :)

> Jaz sem se zadnjic spravil instalirat Debian. Po kaksni uri in pol
> izbiranja paketov, ki bi jih rad instaliral, sem obupal. Pa tudi to, da
> rabis 5 (pet) disket, da naredis neko provizoricno instalacijo, ga butnes
> z diska in sele potem zacnes z instalacijo s CDja, me je malo motilo.
> Mislim, da si bom instaliral slackware 3.2 ...

He :) Mene je tudi 5 disket malo v nos sunilo.. Sicer pa sem bil prijetno
presenecen nad Calderinim COLom. Zares super. Boota iz CDja, lepo gre vse
skoz. Za netehnicnega userja, ki bi rad stabilen sistem je enkratna
resitev.

Sicer pa je bil www.lugos.si instaliran pred skoraj dvema letoma iz
slackware 2.3 ... Od takrat pa se samo se updata knjiznice in binarije...
Stvar dela :) Rekordni uptime sem imel nekaj cez 4 mesece, pa se takrat
sem moral rebootat ker sem RAM dodal :)

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

Dodatne informacije o seznamu Starilist