[ LUGOS ] Internet & WinNT

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 23 11:44:24 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Matjaz Godec wrote:

> V Windows NT 4.0 Server dobis po priporocenih cenah tole:
>
> Server NT 4.0		~ 300.000,00 SIT
>  vkljucenih 10 licenc za dostop z delovnih postaj (v licence niso vsteti
> operacijski sistemi na delovnih postajah).

 In ce hoces imeti se mail server, moras nabaviti se Microsoft Exchange
server, ki tudi kosta cez 100 jurjev... Za MS exxchange rabis licenco za
VSAKEGA uporabnika ki hoce uporabljat mail!!!! Zanima me kaj nardi
provider, ki hoce imet NTje za svoj mail server in MSE za mail server in
ima v planu cca 5000 userjev... Suicide?!?

> posamezna
> v paketu po 5
> v paketu po 10
> v paketu po 20
>
> Zadeva pride kar draga, ker te licence niso prav poceni.
> Povdariti pa je treba, da so to licence za dostopanje do NT serverja
> (predvsemo deljenje diskov in printerja). Ce kupis NT server in instaliras
> gor Internet Information Server, lahko do WWW strani dostopa neomejeno
> stevilo ljudi (vsaj upam da je tako:))

Za MS-IIS se mi zdi, da ne rabis possasmeznih licenc, jih pa rabis za vse
druge serverje, Mail, SQL... In ce kupis samo NTje dobis zraven samo IIS,
Exchange moras nabavit posebaj, isto je z SQL, in ce rabis oboje te pride
ceneje, da kupis komplet BackOffice server... In potem moras kupit se
licence za vsakega userje ki hoce uporabljat SQL server in Exchange server
in NT server... In ce nabavis BackOffice Client license, te ena sama
licenca za enega usranega userja pride cca 20k SIT!!!!

 Kar se pa hw-ja tice, je pa tako, da za Linux rabis racunalnik z pol manj
spomina, z slabsim procesorjem.. itd, itd... Mashinca te pride lahko tudi
to 300k SIT ceneje... ;>

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist