[ LUGOS ] Internet & WinNT

Matjaz Godec gody na elgo.si
Čet Maj 22 19:25:43 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Andrej Presern wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Ali lahko nekdo prosim naredi razclenitev serverja po komponentah
> (cenovno), da si lahko ustvarim boljso sliko o tem, saj se bom
> verjetno v kratkem moral spopasti z nalogo postavitve omreznega
> streznika. Linux poznam dovolj dobro, da si ga upam zagotavljati
> tako s tehnicne kot s cenovne plati (s cenovne v bistvu niti ni
> kaj zagovarjati;), zanima pa me, kako je z licencami na NT strani,
> saj bo ravno (dovolj velika) razlika v ceni verjetno tista, ki bo
> zadosten argument za implementacijo sistema na Linuxu namesto na
> [...]

V Windows NT 4.0 Server dobis po priporocenih cenah tole:

Server NT 4.0		~ 300.000,00 SIT
 vkljucenih 10 licenc za dostop z delovnih postaj (v licence niso vsteti
operacijski sistemi na delovnih postajah).

Dodatne licence za kliente se prodajajo nekako takole (cene naj vpise
kdor jih tocno ve):

posamezna
v paketu po 5
v paketu po 10
v paketu po 20

Zadeva pride kar draga, ker te licence niso prav poceni.
Povdariti pa je treba, da so to licence za dostopanje do NT serverja
(predvsemo deljenje diskov in printerja). Ce kupis NT server in instaliras
gor Internet Information Server, lahko do WWW strani dostopa neomejeno
stevilo ljudi (vsaj upam da je tako:))

> Masino bi uporabil predvsem kot streznik in ne kot postajo, na
> kateri bodo ljudje dejansko dostopali do interneta, kar pomeni,
> da bo opravljala tudi funkcijo routerja, tako da zunanji router
> ne bo potreben. Ob tem me pa zanima, ali sploh obstaja podpora
> za povezavo masine direktno na zakupljeni vod in, ce obstaja,
> kako ta zadeva izgleda sploh? Ali potrebujem se kako zadevo vmes
> med masino in vodom? (poleg kabla;)

Tej podpori se rece serijska sinhrona kartica. Ta se s kablom prikljuci na
"modem" za najeto linijo. Torej rabis se modem.

Mi prodajamo SDLove RISCom/2n kartice, ki lahko sibajo do 4Mb/s in so
podprte v Linux, Unix, WinNT.

V USA obstajata po mojih informacijah se dve firmi, s podobnimi izdelki.
Cenovno pa so vse tu nekje.

Tretja firma s to vrsto kartic je Eicon, ampak oni se imajo za zelo velike
in gledajo na Linux jako zviska. Imajo pa driverje za SCO :))

Cena enoportne je 129.990,00 SIT (brez davka in kabla).
Treba pa je se navesti tip vmesnika (X.21 ali V.35). Ta je odvisen od
uporalbjenega modema.

> Andrej

Za podrobnejse informacije mi pisi privat Email ali pa poklici na eno od
teh cifer:

062 2 295 880 (moja)
062 22 63 64 (od omrezja SloN)

Na teh cifrah je prakticno vedno kdo, ki ti lahko kaj vec razlozi okoli
omenjenih strojno/programskih resitev.

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist