[ LUGOS ] mgetty in permisni

root uros.vracko na mais.si
Sob Maj 24 02:07:55 CEST 1997

Hoyla !

Imam dva problemcka in prav bi mi prisel kaksen nasvet:

1. Pravkar sem zamenjal uugetty z mgetty-jom ! Razlika je ocitna !
Problem je le, da se mgetty, ki ga drugace zaganjam v inittabu, ne
umakne s porta, ko zelim izvesti dial-out (konkretno z ezppp-jem). A za
to obstaja kaksen orgument pri zaganjanju mgetty-ja ?

2. Ali so so permisni, ki so doloceni za direktoij mocnejsi od
permisnov, ki veljajo za fajle v tem direktoriju ? Cisto slucajno sem
namrec prisel do naslednjega odkritja: Ceprav ima npr. fajl v direktoiju
lastnistvo root.daemon in so permisni nastavljeni na -rw-------, lahko
uporabnik, ki ni root (pa tudi ne spada v skupino daemon, kar pa v tem
primeru zaradi permisnov ni vazno), tak fajl zbrise, ce so npr. za
direktorij, v katerem se nahaja fajl, doloceni permisni drwxrwxrwx. Ob
ukazu rm fajl dobi uporabnik sporocilo override mode 600 in lahko fajl
enostavno zbrise. A je to normalno ?

Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist