[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Maj 19 22:12:02 CEST 1997

Howdy!

On Mon, 19 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Ja :) ce mas dnar lah to nabavs drgac je pa cist brez veze ker use kar je
> v Linux Bible mas v ti. digital formatu. Ce te ne mot da beres dokument
> z monitorja, potem je res brezveze zapravlat gnar za 5 kil speha.

Hmmm ... problem s temle branje z zaslona se pojavi, ko se ti kaj
temeljito zastrika in do elektronske dokumentacije ne mores. Prav v tistem
trenutku jasno tudi ni na voljo prijatelja, ki te stvari obvlada, ti se pa
nekaj malega spomnis in si moras samo osvezit spomin.

Tudi sicer se strinjam z Bostjanom o tem, da je branje papirne knjige
komfort, ki si ga clovek pac mora privosciti. Si predstavljas, da beres
recimo 'Kernel Hacker's guide' na WC(*), pa ti 'nosilec' pade v skoljko?
Ce si bral papirnat izvod, si unicil kaksnih 5kSIT, ce pa si bral z
zaslona svojega najnovejsega supersonicnega notebooka, si unicil 5kUSD.
Komforta branja knjig na WC pa mi ne bo vzel prav nihce :-).

(*) Hja, na WC je branje prav udobno, na wc se pa del informacije ze
    izgubi. Ce pa znas razbrat vsebino knjige na wc, pa knjige
    'Kernel Hacker's guide' v resnici ne rabis.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist