[ LUGOS ] DISCUSSION

Matija Grabnar matija.grabnar na k2.net
Čet Maj 22 10:43:07 CEST 1997

Blaz Podrzaj wrote:
> Vsi ali pa vecina od vas dobro ve kako zamudno je
> pisanje .steprc ali .fvwmrc datoteke, se posebaj ce jo pises sam in od
> zacetka.
Za pisanje .fvwmrc, .fvwm2rc, .tcshrc, pa se ene parih takih
konfiguracijskih datotek, si oglejte Dotfile, ki je Tk skript
za oblikovanje teh reci. Po treh letih uporabe in konfiguriranja
tcshja sem z dotfileom v enem dnevu naredil precej vec kot prej.

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist