[ LUGOS ] DISCUSSION

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Maj 22 13:30:22 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> n'drop med njimi. Vsi ali pa vecina od vas dobro ve kako zamudno je
> pisanje .steprc ali .fvwmrc datoteke, se posebaj ce jo pises sam in od
> zacetka. Traja tudi po vec tednov, da si zadevo uredis (pri meni traja se
> sedaj:)

Bo ze drzalo. Pri meni ta stvar (.fvwmrc) traja ze dobra tri leta. Pri
kaksnih .cshrc datotekah pa skoraj dvakrat toliko. Saj ne, da bi non-stop
to editiral, ampak ce se po nekajmesecnem pisanju kaksnega klobasastega
ukaza tega hoces resiti, je dobro definirati kaksen kratek alias. V praksi
ponavadi ravno malo za tistim iz takega ali drugacnega razloga nehas
potrebovati tisti ukaz... ;-)

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist