[ LUGOS ] Linux, X-i in notebook

Marko Samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Čet Maj 22 09:41:54 CEST 1997

Imam notebook (486/66 z 8MB RAM), pa ne vem, kako bi dobil linux gor, ker
nimam CDROMa. Ok, tudi omrezne kartice nimam, da bi ga preko mreze
vlekel. Se pravi, da je verjetno edini nacin preko kabla z drugega
racunalnika. Ima kdo kaksne izkusnje s tem? Ali pa z eksternimi CDROMi?
Prosim pomagajte, ker s temi windowsi95 ne bom vec dolgo zdrzal.
A ve kdo, ce se da ram z PCMCIA typeII karticami razsirit?

Aja, pa se en problemcek imam doma. Ce sem v Xih in presaltam na drugo
konzolo, potem pa nazaj, me vedno vrze na nek cuden tekstovni screen in
lahko le Xe dokoncno zaprem in ponovno zazenem. V cem je problem?

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist