[ LUGOS ] RPM pakiranje

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Maj 26 02:46:02 CEST 1997

Yo!

From: Matjaz Godec <gody na elgo.si>
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] RPM pakiranje
Date: ponedeljek, 26. maj 1997 00:46

> Kaj konkretno te zanima okoli RPM paketov. Zadeva ni komplicirana v RPM
> HOWTO so osnovne zadeve (pa se malo vec), ce pa zelis zelo podrobno

A zopet nisem bil dovolj jasen?!?! Zanima me, ce je ze kdo naredil kaksen
RPM paket. In odgovor naj bi se glasil: "Da, jaz sem ga". Ce pa slucajno
obstaja kdo, ki ni se nikoli naredul RPM paketa, naj se prosim ne muci z
odgovarjanjem.

________
Offtopic
--------

Sorry ce se to sporocilo (in tisto prejsnje) slisi malo cudno, samo
tako nikamor ne pridemo. Pa se glede quote-anja...ne zdi se mi ravno v
redu, ce nekdo poslje repy v katerem sta dve strani quoted nato pa ena
vrstica odgovora.

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist