[ LUGOS ] About USR in P'n'P

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 26 12:42:46 CEST 1997

On Sun, 25 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Kar se tice IRQ7 in lp1 (ki ga ti imenujes LPT2) si malo pomesal. Stvar je
> namrec taka: razen na IBM PC kompatibilcih (to so tisti z 8088 in 8086)
> imajo prakticno vsi Intelovski racunalniki lp1 in ne lp0 (lp0 naceloma
> zaseda IRQ5 in IO naslove 0x3bc-0x3c3). Je pa res, da je pod Linuxom IRQ7
 Wheeze... Prav imas... Sem sel preverit... In res sem videl da je na
petih motherboardih paralel port nastavljen na  0x378/IRQ7. Tako da bo kar
drzalo.. ;> Ceprav se spomnim se vseh tistih ISA IDE+I/O kontrolerjev, ki
so vsi imeli parallel port na 0x3bc/IRQ5 :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist