[ LUGOS ] XMFTP - X ftp client

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Maj 25 20:48:52 CEST 1997

Howdy!

On Sun, 25 May 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> aja, no tukaj pa problem:
>
> skos ko zazenem kaksen motif binary kot xmcd, ali xmftp
> mi izpise prek 100vrstic warningov kot:
> [Snip]
> Warning: ... found while parsing ':<Key>osfLeft:
> ManagerGadgetTraverseLeft()'
> Warning: translation table syntax error: Unknown keysym name: osfRight
> Warning: ... found while parsing ':<Key>osfRight:
> [Snip]
>
> to je le mali del :>
> ve kdo ?

Hmmm ... kakteri Motif pa uporabljas? Jaz sem si sedajle prevedel xmftp in
mi ne izpisuje nicesar takega. Uporabljam Metrolinkov Motif 2.0. Za test
lahko vzames xmftp s staticno linkano libXm na

http://www.rzs-hm.si/people/Metod.Kozelj/src/xmftp-1.0.0.bin.ELF.static.tar.gz

mogoce ti pa ta ne bo izpisovala vseh onih napak? Tudi xmcd (dinamicno
linkan libXm) mi ne izpisuje napak.

Aja, ko smo ze ravno pri xmcd ... ce kdo uporablja xmcd tako da uporablja
cddb serverje, lahko uporablja tudi nasega. Detajli pa v osebni
korespondenci.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist