[ LUGOS ] DISCUSSION

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Maj 21 14:58:19 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 21 May 1997, David Klasinc wrote:

> Jaz tudi...
This gives three of us :-)

> Hja, jaz sem zacel z slackware in nisem nikoli presaltal... Enkrat asem
> probal redhat in ko sem videl vse tiste ikone mi je slo na bruhanje... Kaj
> ces winedoze memories.... *grin*

Jaz sem se zadnjic spravil instalirat Debian. Po kaksni uri in pol
izbiranja paketov, ki bi jih rad instaliral, sem obupal. Pa tudi to, da
rabis 5 (pet) disket, da naredis neko provizoricno instalacijo, ga butnes
z diska in sele potem zacnes z instalacijo s CDja, me je malo motilo.
Mislim, da si bom instaliral slackware 3.2 ...

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist