[ LUGOS ] RPM pakiranje

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Maj 26 00:46:47 CEST 1997

On Sun, 25 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!
>
> Hmm...mislim, da sem bil dovolj jasen :) Ne sprasujem kdo se nikoli ni
> naredil RPM paketa in kdo je naredil ze veliko slack paketov, temvec ravno
> obratno...

Kaj konkretno te zanima okoli RPM paketov. Zadeva ni komplicirana v RPM
HOWTO so osnovne zadeve (pa se malo vec), ce pa zelis zelo podrobno stvar
preuciti, je RedHat izdal knjigo na to temo (www.redhat.com). Mislim, da
so jo dali celo on-line, ceprav bi clovek rekel, da se spodobi kupiti
tiskano verzijo.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist