[ LUGOS ] DISCUSSION++ //Stanac

Dragan Stancevic dragan.stancevic na Ixtlan.si
Čet Maj 22 09:22:55 CEST 1997

Lep pozdrav vsem.
Na tej listi sem komaj dva ali tri dni, nisem cist siguren.
Na temo DISCUSSION je bil kar lep odziv, in nekje sem naletel na idejo o
taboru.

Jaz se strinjam z idejo, da bi naredili neko javno srecanje na katerem
bi osvescali ljudi, ter jih prepricali v resnico Linux-Rules.

Jaz si zadevo predstavljam tako da bi, nasli sponzorje, se pravi velika
podjetja ki nekaj pomenijo npr:Petrol, Lek, Telekom, Union, Lasko,
Oracle itd..

Recimo pri podjetjih ki niso povezana z racunalnistvom bi igrali na
karto "studentje, davcne olajsave, itd..", naprimer pri Telekomu bi pa
se navrgli "Internet $Impulzi". Sloveniaja ni pretirano velika zato sem
preprican da vsakdo pozna teto od strica ki je od mame bratranc k dela
na Telekomu. Jaz bi recimo lahko poskrbel za publiciteto, namrec brat
dela na radiu. Ali pa recimo izdelava filmov za tisk plakatov, ali celo
sam tisk, poznam tiskarja ki je bil vcasih pocen"vcasih-namrec ze dolgo
nisem nic tiskal". Ker ce bi vsakdo nekaj prispeval "Ne to prebrat
narobe", sem preprican da bi zadeva uspela.

Naredili bi nekaj takega "ce bi se nabralo dosti sponzorskega denarja",
da bi vsak ata ali mam slisal za Linuxa, da je ful boljsi od Fergusona
ali Ursusa, recimo pri njih bi igrali na karto "Kupujes racunalnik pa
neves kaj bi?". To bi recimo izvedli tako da bi obesali plakate,
oglasevanja z radia, tako da bi ljudje vedeli kdaj je shod in da bi tudi
prisli. Pripravili bi seveda tudi kaksne nagrade, seveda brez katerih ne
gre ce hoces privabiti gruco. V takih stvareh je boljse da se magar o
tebi govori slabo kot da se sploh govori. Namrec ljudje so ze kot po
definiciji kupca prepusceni instalaciji M$ Glazevn, ker za Linux se
slisal niso. Naprimer jaz bi se z veseljem oglasil na konferenci ki je
bila nekaj casa nazaj, samo nislem nikjer slisal da bo.

Imam tudi idejo ki mislim da bi kar rahlo zmajala hlace prenekaterih
podjetij, ampak jo bom pustil za pol ko vidim ce bo zadeva uspela in ce
bo dosti sponzorjev.

Predvsem pa me zanima kaj vi mislite dragi Linux-ovci, namrec to je samo
ideja.

Jaz vsekakor ne bi rad videl da nas prehiti nekasno M$ NT user group v
kakrsnem koli smislu, zato pa je vseeno potrebno malo migniti in ne samo
debatirati.

Stanac

Dodatne informacije o seznamu Starilist