[ LUGOS ] DISCUSSION

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Čet Maj 22 09:30:50 CEST 1997

Ferenc Kiraly wrote:

> Jas sem pa bivsi Slackwaras. Slakware je zelo dobra distribucija.
> Stabilna, enostavna za konfiguracijo (enkrat ko ze ves kaj delas), vendar
> precej skromna pri softwaru.
>
> Potem sem pa slisal za Debian. Po prvi instalaciji sem ga zasovrazil,

Podobne izkusnje sem imel tudi jaz. Po Slackware-u sem se prvo srecal z
Debianom (Zlatko mi je podaril en CD z Debianom, thanks Zlatko!). Moram
reci, da sem po prvem tednu zasovrazil Debiana in si rekel da nikoli vec
ne pride na moj HD. Potem sem presel na RedHata, pa se vendar vrnil na
Debiana. Odkril sem tudi zakaj sem ga zasovrazil...vse
instalacije/deinstalacije paketov sem delal z dselect, kar je pa zelo
zamudno, da bi instaliral en nov paket porabis cca. 20min. To sem pocel
zato, ker preprosto kot ex Slackware user nisem vedel, da obstaja tudi
dpkg! Sele RedHat mi je odkril, da poleg fancy Package Management Toola
obstaja nek rpm preko katerega lahko tudi v komandni vrstici
instaliras/deinstaliras pakete. Ko sem se s tem spoznanjem vrnil na
Debian distribucijo in "odkril" dpkg sem spoznal, da Debian rules!

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist