[ LUGOS ] Linux, X-i in notebook

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Maj 22 08:40:36 CEST 1997

Howdy!

On Thu, 22 May 1997, Marko Samastur wrote:

> Imam notebook (486/66 z 8MB RAM), pa ne vem, kako bi dobil linux gor, ker
> nimam CDROMa. Ok, tudi omrezne kartice nimam, da bi ga preko mreze
> vlekel. Se pravi, da je verjetno edini nacin preko kabla z drugega
> racunalnika. Ima kdo kaksne izkusnje s tem? Ali pa z eksternimi CDROMi?

Ja, mas moznost instalirat preko plip-a (se kar hitro). Novi RH ima menda
na instalacijskih disketah ze tudi to moznost. Potem imas moznost
priklopit DE-600, ki je mrezna kartica, ki jo pripnes na paralelni port.
Pa kaksen ZIP drive se tudi da pripet tja. Za kaksne externe CDje, ki bi
bili podprti pod Linuxom, pa se nisem slisal.

> Aja, pa se en problemcek imam doma. Ce sem v Xih in presaltam na drugo
> konzolo, potem pa nazaj, me vedno vrze na nek cuden tekstovni screen in
> lahko le Xe dokoncno zaprem in ponovno zazenem. V cem je problem?

Kaksen HW in SW uporabljas? Ce uporabljas XFree, potem poglej na njihovo
stran (http://www.xfree86.org/) v FAQ ali dokumentacijo za tvojo
grafiko, mogoce kaj omenjajo kaksne tezave.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist