[ LUGOS ] Tapa and disk mirrioring?

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Maj 3 21:50:41 CEST 1997

On Sat, 3 May 1997, David Klasinc wrote:
> Hm, to v bistvu ni tisto kar bi jaz rad imel,... Netware ima to tko
> reseno, da ko zapise podatke na prvi disk, jih hkrati se na drugi disk..
> in zadeva se preslikava... Takod a ce prvi disk crkne, samo priklopis
> drugega namesto njega in tistega pokwarjenega zamenjas z novim...
>
>  Bah, saj najbrz ves o cem govorim... :))) Ok, bo pa za druge ki tega ne
> vejo.. *grin*
>
>  David!

Ja to v principu je tisto o cemer govoris. Samo moras vzeti novi md driver
s podporo RAID-1 (mirroring). Dela natancno tako, kot si opisal delovanje
na Netwareju.
		gody

PS: Za linki poglej na www.linuxhq.com

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist