[ LUGOS ] Tapa and disk mirrioring?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Maj 3 17:38:56 CEST 1997

On Sat, 3 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Eh, SCSI DAT vec ali manj delajo 'out-of-a-box', samo v kernel moras
> vkljucit 'tape support' med izbirami za SCSI.
Aha.. kewl.... :) Kako je pa kaj z softwareom? Jaz sem imel en Kbackup, ki
se mi je zdel kar fancy za pogledat... Ampak se nisem podrobno znjim
ukwarjal...

 Hm v bistvu more zadevca delati tako, da ce crkne disk recimo, potem som
instaliram backup software in base linux system, naredim restore, reboot
in taaa-daam... :))

> Ja, obstaja ena stvar, ki se ji rece 'Multiple Devices Support', obvlada
Hm, to v bistvu ni tisto kar bi jaz rad imel,... Netware ima to tko
reseno, da ko zapise podatke na prvi disk, jih hkrati se na drugi disk..
in zadeva se preslikava... Takod a ce prvi disk crkne, samo priklopis
drugega namesto njega in tistega pokwarjenega zamenjas z novim...

 Bah, saj najbrz ves o cem govorim... :))) Ok, bo pa za druge ki tega ne
vejo.. *grin*

 David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist