[ LUGOS ] Tapa and disk mirrioring?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Maj 3 18:38:10 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 3 May 1997, David Klasinc wrote:

> Aha.. kewl.... :) Kako je pa kaj z softwareom? Jaz sem imel en Kbackup, ki
> se mi je zdel kar fancy za pogledat... Ampak se nisem podrobno znjim
> ukwarjal...

Ja, tukaj delamo backupe na 3 razlicnih UNIX masinah (HP-UX, DEC/OSF1 in
Linux) za vse skupaj 6 masin. Vse pa delamo z 'gbackup', ki je zbirka
shell-skript in v koncni fazi uporabljajo GNU tar. Stvar deluje zelo
zanesljivo, omogoca pa full-backupe in inkrementalne (backupira pac tisto,
kar se razlikuje od prejsnjega backupa). Dolocis lahko tudi
direktorije/datoteke, ki jih ne zelis backupirat (recimo cachiranih WWW
strani od squida ali pa log datoteke, se mnogo tega bi se naslo).

>  Hm v bistvu more zadevca delati tako, da ce crkne disk recimo, potem som
> instaliram backup software in base linux system, naredim restore, reboot
> in taaa-daam... :))

Ja, z zgoraj omenjene linux masine delam backup treh masin (preko NFS). Ko
je crknil disk ene izmed teh masin (hvala bogu samo 3 dni po opravljenem
backupu ... knock, knock), sem v disketnik vtaknil 'Slackware rescue
disk', na novo naredil particije, naredil filesysteme, nato pa naredil
'tar -zxvf <remote file name>', na koncu pa se 'lilo -r /mnt' pa je bila
stvar opravljena. :)  Aja, na isti nacin sem backupiral tudi dos particijo
na isti masini. Ce bi Bili namesceni angleski windowsi, bi verjetno tudi
to lahko restavriral na podoben nacin. Ker pa so bili v imenih tudi
sumniki, ki jih pa tar ne zna pravilno shranit, pa stvar ni sla tako
enostavno. GNU tar namrec take crke (vse non-ASCII???) zapise z '?', teh
pa jasno ne zna restavrirat.

> Hm, to v bistvu ni tisto kar bi jaz rad imel,... Netware ima to tko
> reseno, da ko zapise podatke na prvi disk, jih hkrati se na drugi disk..
> in zadeva se preslikava... Takod a ce prvi disk crkne, samo priklopis
> drugega namesto njega in tistega pokwarjenega zamenjas z novim...

Ja, nekaj na to temo je bilo zapisanega v zadnjem MS-Monitorju. Ce
odstejes reklamiranje NT-jev, potem je prispevek vredno prebrat.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist