[ LUGOS ] 3c509(8) Ethernet

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 22 08:31:10 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Matjaz Godec wrote:

> Dobro je se dodati, da morate ob spremembi nastavitev 3com kartic masino
> rebootati, po moznosti tudi z ugasnitvijo. To se posebej velja, ce
> spremenite tip nosilca BNC-UTP.

 Hm, tukaj se pa motis... Meni so bile do zdaj 3COM kartice najboljse, ker
ni bilo treba mashine rebootat, ce si spreminjal nastavitve... Vse se je
spremenilo, z prihodom PnP, ce spremenis nastavitve PnP moras narediti
Hard reset, da mashinase enkrat zdetektira PnP kartice in jim dodeli IRQje
(hehe ponavida je to IRQ 3 al pa kaj podobnega)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist