[ LUGOS ] Tapa and disk mirrioring?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Maj 3 17:11:59 CEST 1997

Howdy!

On Sat, 3 May 1997, David Klasinc wrote:

>  Mal me zanima, kaksne izkusjne maste kaj z kakimi tapi... Like HP
> SureStore and stuff, SCSI dat zadeve...

Eh, SCSI DAT vec ali manj delajo 'out-of-a-box', samo v kernel moras
vkljucit 'tape support' med izbirami za SCSI.

>  Pa kak disk mirroring, jaz sem to v glavnem delal z Netware-om, ki ma to
> softwersko reseno... A je kaj takega tudi za linux? Samo mora bit tko vsaj
> ene 99.99999999% zanesljivo... :)) BTW, nakup kakega dragega RAID-3
> kontrolerja ne pride v postev... *ponder* A se to da ze mogoce narest z
> cisto navadnim AHA-2940 adaptecom? Huh, tole grem pa preverit, ce bom kje
> najdu kontroler :)))

Ja, obstaja ena stvar, ki se ji rece 'Multiple Devices Support', obvlada
pa 'linear (append) mode', ki enostavno v en logicni device zlozi vec
fizicnih particij (kar se tice varnosti v podnu) in pa 'RAID 0 mode'.
Torej ne podpira stvari, ki povecujejo varnost. Je pa v standardnih
kernelih. Se pravi, da (za enkrat) rabis primeren HW (beri kontroler).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist