[ LUGOS ] Popclient

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 01:27:49 CEST 1997

Yo!

On Wed, 21 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> To ni problem popclienta ali fetchmaila. najbrz mas narobe skonfiguriran mail
> delivery agent, karkoli ze je.

Ne bi rekel. Ce bi imel narobe skonfigureran mail delivery agent, potem bi
mi tudi fetchmail pocel isto pa mi ne. Sicer pa kolikor jaz vem popclient
ne uporablja za dostavo poste v tvoj spool nobenega delivery agenta.

Poizkusil bom se s to verzijo ki jo uporabljas ti. Trenutno imam na
sistemu verzijo 3.0b4...

PS: A obstaja mogoce RPM paket te zadeve? Jaz sem sicer nekaj brskal
vendar brez uspeha...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist