[ LUGOS ] DISCUSSION

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 04:21:00 CEST 1997

Yo!

On Thu, 22 May 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:

> Minusi RedHata
> ko instaliras paket preveri, ce so na sistemu ze stvari potrebne za
> delovanje le-tega, vendar ce jih ni, ti ne pove kaj manjka, pac pa samo
> rece, da nekaj manjka in da zaradi tega ne more instalirati
> paketa...potem pa ugibaj kaj konkretno bi lahko manjkalo

Hmm...katiro verzijo RPM-ja pa imas to?!?! Zdi se mi da ze kar nekaj
verzij nazaj zadeva tocno pove kaj potrebuje...

Ucasih je ta dependency checking malo "nasty". Ponavadi sploh ne rabis
vseh tistih zadev, ki jih zadeva navede "da jih rabi".

Nekateri paketi so tako povrsno narejeni ali pa narejeni nestandardno,
potem pa ne ves kako se bo zadeva izvajala, kam bo pisala pid-e itd.

> kaksne novejse stvari se ne dobijo v .rpm formatu (npr libc.5.4.4 ki ga
> rabis za StarOffice).

hmm...si pogledal v redhat contrib?!?!

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist