[ LUGOS ] DISCUSSION

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 22 09:15:57 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:

> Minusi Slackware-a
> -cez nekaj casa se ti nabere ogromno enih starih datotek...ne obstaja
> uninstall
pkgtool in potem opcija remove.... pa kaj ostanejo prazni diri.... ;>

> -zelo, zelo hitro ga instaliras. Enkarat ko malo natreniras..20min
> instalacija in 20min konfiguracija, ali se hitreje, ce kopiras
Hmm, jaz imam slackware v cca pol ure postavljeno tako da dela, ce nimas
kakih mreznih kartic on in kakega lokalnega omrezja...

> nastavitve...(out of the topic: NT-je potem ko natreniras se vedno
> instaliras cel popoldan, ker preprostno ne gre hitreje...potem je pa tu
> se konfiguracija, plus da bi instaliras NT-je rabis eno FAT particijo in
> ali DOS ali Win95 OS pred tem!!! Sele potem lahko instaliras NT-je in
> NTFS...What a lame!!!)
Za NTje je pa tko... Zacnes z Instalacijskimi disketami in sploh nima veze
a je disk formatiran al ni... a ma particije al ne... ker vse naredis
sproti... Heh, moje delo je tako, da sem instaliral ze vse mozne verzije
winedoze-a... Je pa res, da za NTje rabis vec casa da instaliras... Kaj
ces... System registry je taka zadeva, ki ga ne mores kar tako kopirat,
kot lahko /etc in /etc/rc *grin*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist