[ LUGOS ] DISCUSSION

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Čet Maj 22 00:34:43 CEST 1997

Frenk Zavasnik wrote:

> Hmmm, naj pomislim. Do sedaj sem poizkusil Redhat, Slackware, Debian,
> Caldera Preview, Plug&Play, SUSE in morda se kaj. Vsak ima svoje felerje
> in prednosti. Sploh pa ne vem, kaksen argument je to, da ima npr. Redhat
> "toliko ikonc". Vsako distribucijo se da zrihtat popolnoma enako, ker to
> tako ali tako nima nic z njo. Zato se danes uporabljam v sluzbi mesanico
> Slackwarea ter RedHata, doma Caldero Preview, na mailerju Slackware, na
> drugem disku Debian itd. Tezko je zamenjat distribucijo, ko ze nekaj
> casa pacas po diskih in morda celo kaj ustvaris. Sem pa drugace precej
> [...]

Minusi Slackware-a
-cez nekaj casa se ti nabere ogromno enih starih datotek...ne obstaja
uninstall
-ko instaliras paket ni nobenega dependency checking-a...ce ne dela,
lahko samo ugibas zakaj

Plusi Slackware
-veliko literature je napisane ravno za Slackware-a in kot vemo so
razlike med razlicnimi distribucijam....

Minusi RedHata
-ko instaliras paket preveri, ce so na sistemu ze stvari potrebne za
delovanje le-tega, vendar ce jih ni, ti ne pove kaj manjka, pac pa samo
rece, da nekaj manjka in da zaradi tega ne more instalirati
paketa...potem pa ugibaj kaj konkretno bi lahko manjkalo
-kaksne novejse stvari se ne dobijo v .rpm formatu (npr libc.5.4.4 ki ga
rabis za StarOffice)
-package Management Tool sicer zgleda zelo lepo vendar, ko hoces
konkretno najti dolocen paket z njim...se konca lepota, prisiljen si
uporabljati rpm.

Plusi
-zelo, zelo hitro ga instaliras. Enkarat ko malo natreniras..20min
instalacija in 20min konfiguracija, ali se hitreje, ce kopiras
nastavitve...(out of the topic: NT-je potem ko natreniras se vedno
instaliras cel popoldan, ker preprostno ne gre hitreje...potem je pa tu
se konfiguracija, plus da bi instaliras NT-je rabis eno FAT particijo in
ali DOS ali Win95 OS pred tem!!! Sele potem lahko instaliras NT-je in
NTFS...What a lame!!!)

 -Zelo enostavna instalacija/deinstalacija paketov

Debian
Plusi
- dependency checking, pove ti kaj ti manjka na sistemu oz. s cem je
paket v konfliktu...
- enostavna instalacija/deinstalacija paketov
- dpkg je odlicen za delo s paketi, poleg tega zna (z malo pomoci)
delati tudi z .rpm in .tgz paketi
- v .deb formatu se dobijo stvari skoraj takoj ko pridejo ven...

Minusi
-dselect je precej neuporaben za instalacijo/deinstalacijo paketov
-da si stvari instaliras in skonfiguriras traja precej dalj kot pri
RedHatu (vendar je pa res, da imas vecjo kontrolo nad tem kaj se bo
instaliralo in kaj ne)
-na CD distribucijah ni non-free paketov, moras DL z I-neta

Meni osebno se zdi, da je Slackware ze malo out of date, je pa res, da
je bil prva kulturna distribucija...RedHat bi priporocil, ker dela out
of the box, enostavna instalacija, itd. Vseeno se mi pa zdi Debian
nekako najbolj powerful...pac moja izbira.

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist