[ LUGOS ] DISCUSSION

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 01:02:24 CEST 1997

Yo!

On Wed, 21 May 1997, Marko Samastur wrote:

> Ok, bom se nekaj dodal. Vec cas vsi poudarjajo, da je z redhatom narobe
> to, da prevec sam skonfigurira. Po drugi strani pa se spet vsi
> pritozujejo, kako da ostanek sveta ne vidi, kako dober je linux.
> E, pa ravno tu je problem. Kje bo moj....bla, bla, bla......

RedHat nic sam ne skonfigurira! Ti pac instaliras paket ki ze sam posebi
vsebuje dolocene nastavitve za katere RedHat Co. misli da so enostavno
najboljse:) E, pa niso vedno:) in to mi gre posteno na zivce...

Prednost Linux-a pred drugimi OS-i je prav v tem da je vse configurabilno
in se da skonfigurirati samo s tem da editiras dolocen config file, ki je
v vecini primerov v ascii (txt) obliki. Vse kar Linux se potrebuje, da ga
bodo vzljubile sirse mnozice ki mogoce danes se uporabljajo Winblows-e, so
frontend programcki (lahko tudi skripte), ki bodo taksno ali drugacno
konfiguracijo bistveno olajsali. Na tem Linux podrocju vsekakor prednjaci
Caldera, ki je pac zadela bistvo....

Recimo Winblows95 ima pac Control Panel v katerem skonfiguriras prakticno
vse in ti za to ni treba biti pretirano brihten. Ampak vse kar v tem
Control Panel-u nastavis se potem zapise v registry in podobne datoteke,
ki jih pozneje po zelji se vedno lahko popravljas na roke (editiras).

Dober primer takega config frontend-a za Linux je vsekakor ascp (AfterStep
Control Panel), s katerim si brez tezav uredite AfetStep okolje pod X-i
seveda (dolocanje barv, menijev, mouse bindung itd.) in to seveda s
klikanjem miske. Zadeva je v bistvu nekaksna tk skripta (tkstep), ki
prek graficnega frontend-a isce entry-je v vasi ~/.steprc konfiguracijski
datoteki in jih seveda nato preoblikuje. Sodeluje se z nekaterimi
skriptami ki jih najdete v tk paketu kot demo skripte (naprimer skripta
za izbiro barve, ki je v bistvu tudi nekaksen frontend) in celo drag
n'drop med njimi. Vsi ali pa vecina od vas dobro ve kako zamudno je
pisanje .steprc ali .fvwmrc datoteke, se posebaj ce jo pises sam in od
zacetka. Traja tudi po vec tednov, da si zadevo uredis (pri meni traja se
sedaj:)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist