[ LUGOS ] DISCUSSION

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 01:18:31 CEST 1997

Yo!

On Wed, 21 May 1997, Matjaz Godec wrote:

> To je tudi natancen strateski cilj Caldere. Caldera je narejena tako, da
> jo lahko povprecen ali celo slab poznavalec splosnega
> racunalnistva zinstalira sam brez pomoci (razen mogoce iz prilozene
> knjige) v manj kot uri (komplet instalacija).
> bla, bla, bla...

Heh...konfiguriranje bo vedno ostalo. Brez konfiguriranja ne gre (razen
ce bi bili vsi programi plug'n pray), res pa je da se da ta postopek
precej olajsati s frontend-i. Saj ni treba spremeniti celotnih paketov, da
se bodo samodejno konfigurirali, potreben je pac frontend, ki ti na tak
ali drugacen nacin olajsa to muko :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist