[ LUGOS ] DISCUSSION

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 22 09:26:07 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Recimo Winblows95 ima pac Control Panel v katerem skonfiguriras prakticno
> ki jih pozneje po zelji se vedno lahko popravljas na roke (editiras).
                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Si ze kdaj to pocel?! Popravljal registry? Rocno? (hehe nekako se ful
smesno slisi, ce nekja delas na roke *rofl*) ali so bile to samo win.ini
in system.ini datoteke? Je razlika ves... Control Panmel je v windowsih
zato, da folk ne sari po sistemskih datotekah... Vse linuxconf/admin
skripte za linux pa so zato, da lahko tisti ki tega ne znajo narest z
editiranjem sistemskih fajlov, tudi kaj naredijo... in jim ni treba za
vsako malenkost klicat kekega linux wizarda...

> pisanje .steprc ali .fvwmrc datoteke, se posebaj ce jo pises sam in od
> zacetka. Traja tudi po vec tednov, da si zadevo uredis (pri meni traja se
                            ^^^^^^^^
Wheeze... Jaz sem imel .fvwmrc narejen v eni noci... Mogoce zato ker vem
kaj hocem... Potem sem zacel uporabljati .mwmrc za kar sem rabil malo vec
casa... cca dva tri dni... in zdaj imam .fvwm95rc In to samo zaradi
izpoljsanega sloppy focus.... (ce prestavis misko na pager ostane aktivno
tisto okno, ki je bilo aktivno *grin* goody.... )

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist