[ LUGOS ] DISCUSSION

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Maj 21 22:21:46 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Marko Samastur wrote:

> Ok, bom se nekaj dodal. Vec cas vsi poudarjajo, da je z redhatom narobe
[snip]
> to, da prevec sam skonfigurira. Po drugi strani pa se spet vsi

To je tudi natancen strateski cilj Caldere. Caldera je narejena tako, da
jo lahko povprecen ali celo slab poznavalec splosnega
racunalnistva zinstalira sam brez pomoci (razen mogoce iz prilozene
knjige) v manj kot uri (komplet instalacija).

Edino kjer mogoce zadeva malo skripa je PPP dostop do Interneta.
(In seveda ugotovitev pravih IP stevilk, ce je kdo na lokalni mrezi pa ima
slabega network administratorja).

Proizvajalci osnovne Linux distribucije (LST) so se tudi zelo potrudili
pri konfiguraciji X-vmesinka, tako da je ta stvar za povprecnega
uporabnika delujoca takoj, ko Xse pozene. Komercialni del (Desktop) pa je
tako ali "nobrainer".

		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist